מצלמות אבטחה באתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בנייה משמשות למניעת גניבות ובמקביל כפיקוח על חוקי העבודה. 

היום ניתן להתקין מצלמת אבטחה ממונעת PTZ על עגורן ולראות כל נקודה באתר, עם זום אופטי X30 ניתן לראות "בורג" במרחק 200 מטר מהמצלמה. מהיום לחברות בניה ולמנהל האתר יותר קל לפקח על חוקי עבודה באתר בניה מהמשרד הממוזג וכמו כן למנוע גניבות מאתר בניה של ברזל וציוד

להתייעצות חינם ולהצעת מחיר, התקשר: 09-9582627

מצלמות אבטחה באתרי בנייה באתר I SEE YOU המתמחים בתחום מערכות אבטחה מכל הסוגים. 

מגוון הסוגים של מערכות האבטחה הוא עצום. בנוסף, לכל מערכת אבטחה יש להתאים ציוד נלווה ומגוון אביזרים, אשר יאפשרו פעילות תקינה של המערכת. 

חברת Iseeyou מספקת מגוון מערכות אבטחה, הכוללות מגוון מצלמות אבטחה לאתרי בנייה איי סי יו, כרטיס לכידת וידיאו (DVR), תוכנות מתאימות, כבלים מסוגים שונים, שנאים, מגוון עדשות, מתלים, מחברים, מקודדים, מיקרופונים, מסכים, אמצעי מיגון למצלמות ועוד. 

כל מה שצריך על מנת להפעיל את מערכת האבטחה בצורה המיטבית, תוכלו למצוא באתר הבית של החברה. 

בנוסף, הצוות המקצועי של חברת Iseeyou ישמח לייעץ ולהתאים לכם מערכות אבטחה לפי דרישותיכם ותקציבכם.

מערכות אבטחה – סוגי מצלמות

מערכות אבטחה מורכבות בראש ובראשונה ממצלמות אבטחה. 

סוגי מצלמות האבטחה הקיימים בשוק הם רבים ובחברת Iseeyou תוכלו למצוא מגוון סוגי מצלמות לכל מטרה:

מצלמות כיפה – מצלמות אבטחה נפוצות מאוד, הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק, הן בגלל עמידות הרבה והן בגלל המראה האסתטי שלהן. 

ישנן מצלמות כיפה המאפשרות גם ראיית לילה באמצעות לדים אינפרא אדום. מערכות אבטחה הכוללות מצלמות כיפה יכולות לכלול מגוון סוגי עדשות, חיבור ל-DVR או לרשת האינטרנט ועוד.

  • מצלמות IP – מדובר במצלמות אבטחה המחוברות לרשת האינטרנט ולא דרך מחשב וכרטיס DVR. מצלמות IP מאפשרות צפייה בחומר המצולם מכל מחשב ואפשריות כמעט בכל סוגי המצלמות – מצלמת כיפה, מצלמה נסתרת, מצלמה ממונעת ועוד. מערכת אבטחה זו תכלול כבל רשת, מצלמות IP, שנאים, מתלים עבור המצלמות ועוד.
  • מצלמה נסתרת – אם אתם צריכים מצלמות אבטחה לאתרי בנייה, דעו כי מצלמה נסתרת היא מצלמה הניתנת להסלקה בתוך חפצים שונים, כגון: עטים, שעונים, תיקים, מראות, גלאי עשן, גלאי נפח ועוד. חברת Iseeyou מתמחה בהתקנת מצלמה נסתרת לכל מטרה ובכל שטח. מצלמה נסתרת נדרשת בעיקר לצורכי מעקב על ידי לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.
  • מצלמות ממונעות – מערכות אבטחה מתקדמות ביותר, אשר כוללות מצלמות אבטחה PTZ, אשר מאפשרות ראייה ברדיוס של 360 מעלות. מצלמות ממונעות ניתנות לשליטה על ידי שלט ומאפשרות קירוב אובייקטים ועוד.
  • מצלמות גוף – מצלמות בצורת קופסה, בעלות רמות רגישות שונות לאור, המאפשרות לעתים גם צילום בלילה. מערכת אבטחה הכוללת מצלמות גוף, יכללו עדשות מסוגים שונים בהתאם לצורכי הלקוח.
  • מצלמות לראיית לילה – מערכות אבטחה הפועלות על בסיס אינפרא אדום ומאפשרות צילום גם בחושך.

לסיכום, מערכות אבטחה כוללות סוגים שונים של מצלמות אבטחה לאתרי בנייה. ב-Iseeyou תוכלו למצוא את מערכת האבטחה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, במחירים אטרקטיביים במיוחד ובמקצועיות מרבית.

גניבות מאתר בניה